Diskuse

Pátá Kolona?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M61i32l79a28n 93K79e50s37l

25. 12. 2016 21:53

Kdo je oficielně náš vnější nepřítel?Zatím to nikdo nevyhlásil.Myslíte si ,že když nebudeme v NATO tak si nás Putin vyzobne jako vrabec zrnko z kobylince a okupuje nás?Asi se na nás vykašle,stejně jako na Rakousko a Švýcarsko.Jsem úplný laik.Již několikrát jsem se dotazoval zda by nám radar v Brdech a rakety v Polsku pomohli.Nikdo mi to nevysvětlil.Na příklad:Rusové vystřelí raketu z ponorky v Černém moři.Naši zaměří, Poláci vystřelí kontraraketu.Raketa,když zjistí ohrožení, odhodí hlavice.Je jich osm a některé mají vlastní pohon.Doletí některé hlavice k nám nebo padnou na hlavy Maďarům.

2 5
možnosti

Zdejší diskutující na tuto vaši odbornou otázku neodpoví. Já také ne, ale je pořád lepší být i zbytečně vyzbrojen, než zůstat, byť bohatým, s holýma rukama proti ozbrojenému agresorovi.

8 0
možnosti

A Česko je stále ve sféře ruských zájmů!

A naši komunisté jsou jasnou pátou kolonou Putina a čínských komunistů!

8 0
možnosti

M65i72l55a84n 46K60e83s93l

26. 12. 2016 15:36

Ta druhá otázka je možná odborná,ale ta první ani ne.Je Rusko oficiálně prohlášeno za našeho nepřítele?Já si myslím,že armáda ke zdůvodnění své existence holt nějakého potřebuje tak nějakého máme.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS